Rezultatele financiare ale P&G în ţara noastră, în anul 2009, au confirmat atingerea unui stadiu de "maturitate" pe piaţă în 2008, moment ce fusese precedat de o evoluţie ascendentă constantă, în anii anteriori. Aceste rezultate solide au fost efectul unei strategii de dezvoltare care are în centrul său consumatorul şi nevoile acestuia, dar şi o consecinţă a unui portofoliu de mărci binecunoscute, diversificate şi inovatoare, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
Procter&Gamble Distribution a avut o cifră de afaceri netă de 1.186.416.504 lei, un profit brut de 31.047.582 lei şi un profit net de 26.852.055 lei. Procter&Gamble Marketing România a avut o cifră de afaceri netă de 118.358.202 lei, un profit brut de 12.589.268 lei şi un profit net de 10.423.637 lei. Detergenţi a avut o cifră de afaceri netă de 78.670.154 lei, un profit brut de 9.466.688 lei şi un profit net de 7.564.292 lei. Procter&Gamble Materials Management a avut o cifră de afaceri netă de 179.613.890 lei, un profit brut de 26.411.539 lei şi un profit net de 22.051.292 lei.