Secom, importator de suplimente naturale, a anunţat că în 2009 a avut o creştere a business-ului cu 75% faţă de anul precedent, înregistrând o cifră de afaceri de aproximativ 3 milioane de euro.
Anul trecut, Secom a bifat câteva obiective foarte importante: extinderea echipei de reprezentanţi medicali, completarea gamei de produse aflate în portofoliu şi parteneriatul cu lanţul naţional de farmacii DONA. "În 2009 nu ne-am gândit doar la cum să ne extindem", a afirmat Andrei Costea, Managing Partner al companiei. "Am investit peste 500 000 de euro în creşterea numărului de angajaţi, dezvoltarea infrastructurii, dar şi în marketing şi comunicare", conchide el.
Compania îşi doreşte pentru acest an atingerea unei cifre de afaceri de 5 milioane de euro, respectiv o creştere de 67% faţă de 2009. De asemenea, Secom are în vedere acoperirea naţională integrală prin intermediul reprezentanţilor medicali, precum şi introducerea produselor importate în alte lanţuri naţionale de farmacii.