Vânzările grupului BMW au crescut cu 8,1% în primul trimestru din acest an, în comparaţie cu perioada similară a anului trecut, până la 526.669 de exemplare, potrivit unui comunicat trimis astăzi redacţiei.
Şi în ţara noastră, vânzările au avut o tendinţă ascendentă, grupul german încheind primele trei luni cu 351 de livrări, reprezentând un plus de 31% faţă de 268 de unităţi în T1 2014.
Pe mapamond, un total de 232.556 de automobile BMW, MINI şi Rolls-Royce a fost livrat în martie, în avans cu 9,2% raportat la anul trecut.
În martie, 195.593 de automobile ale mărcii BMW au fost livrate clienţilor, un nou maxim pentru această lună (+5,1% faţă de martie 2014).
În Europa, livrările modelelor BMW şi MINI au sporit cu 11,8% în martie, cu un total de 114.290 de automobile. Şi primul trimestru a adus o creştere, de 9,6%, către 234.658 de unităţi. Aproape toate pieţele europene şi-au mărit vânzările faţă de anul trecut, martie prezentând evoluţii pozitive de peste 10% în multe ţări. Livrările modelelor BMW şi MINI în Marea Britanie (a patra cea mai mare piaţă a BMW Group) au totalizat 37.872 de unităţi, în urcare cu 19,9% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. O creştere de 20%, a fost obţinută în Franţa, unde s-au vândut 8.056 de automobile MINI şi BMW.
BMW Motorrad a livrat clienţilor 15.912 de motociclete şi maxiscutere în luna martie, un salt de 4,8% faţă de aceeaşi lună a anului trecut. În primul trimestru, livrările la nivel mondial au fost cu 9,2% mai mari, spre 31.370 de unităţi, se mai arată în comunicatul citat.