Rio Bucovina a realizat investiţii de peste cinci milioane de euro în primul semestru al anului în facilităţi de producţie, eficientizarea distribuţiei sau extinderea portofoliului de produse, înregistrând o creştere a afacerilor de 11%, a anunţat compania de apă plată îmbuteliată.
"Pentru noi, 2013 reprezintă un an foarte important în care ne dorim nu doar să ne consolidăm poziţia de lider pe piaţa apei plate îmbuteliate din Capitală şi poziţia a treia la nivel naţional, ci să ne creştem volumele de vânzări şi să ne extindem portofoliul de produse", a declarat, într-un comunicat, directorul general al Rio Bucovina, Răzvan Iancău.
Pentru a susţine ritmul de creştere previzionat, compania a achiziţionat o nouă unitate de producţie, la Giurgiu, unde se va îmbutelia apa de masă , apa de izvor, precum şi băuturi răcoritoare carbogazoase.
Rio Bucovina mai are două fabrici, la Vatra Dornei şi Timişoara, cele trei unităţi urmând să îmbutelieze împreună aproximativ 400 milioane de litri pe an.
Compania a înregistrat, în perioada decembrie 2012 - mai 2013, o cotă de piaţă în volum de 9,5% din totalul pieţei de apă îmbuteliată.
Românii consumă anual peste 70 de litri de apă plată per capita, faţă de 64 de litri în 2011, potrivit datelor Federaţiei Europene a Apei Îmbuteliate, citate de companie.