Creştere cu 36% a audienţei spoturilor publicitare în sistemul In-Store deţinut de "Monopoly Media"
Carola IonescuZiarul BURSA #Media-Advertising / 22 iunie 2006
Carola IonescuZiarul BURSA #Media-Advertising / 22 iunie 2006
Ziarul BURSA #Media-Advertising / 22 iunie 2006
Monica MăgureanuZiarul BURSA #Media-Advertising / 21 iunie 2006
Carola IonescuZiarul BURSA #Media-Advertising / 21 iunie 2006
Producătoul autohton de electrocasnice Arctic a lansat o nouă campanie de comunicare sub conceptul "Crede în tine". Strategia de comunicare de anul acesta se înscrie într-un demers de targetare a consumatorului tânăr, ce va continua şi în perioada următoare, obiectivul fiind acela de a revigora, de a întineri şi moderniza imaginea mărcii Arctic.
Carola IonescuZiarul BURSA #Media-Advertising / 21 iunie 2006
Carola IonescuZiarul BURSA #Media-Advertising / 20 iunie 2006
C.I.Ziarul BURSA #Media-Advertising / 20 iunie 2006
Mădălina NaumencuZiarul BURSA #Media-Advertising / 16 iunie 2006
Crina ManoleZiarul BURSA #Media-Advertising / 13 iunie 2006
C.P.Ziarul BURSA #Media-Advertising / 13 iunie 2006
A.R.Ziarul BURSA #Media-Advertising / 9 iunie 2006
Crina ManoleZiarul BURSA #Media-Advertising / 8 iunie 2006
Carola IonescuZiarul BURSA #Media-Advertising / 6 iunie 2006
Crina ManoleZiarul BURSA #Media-Advertising / 26 mai 2006
Carola IonescuZiarul BURSA #Media-Advertising / 25 mai 2006
Ana BâtcăZiarul BURSA #Media-Advertising / 22 mai 2006
Crina ManoleZiarul BURSA #Media-Advertising / 18 mai 2006
Noua campanie de imagine Tuborg Gold, semnată de Graffiti BBDO, este difuzată începînd din această lună pe principalele posturi TV naţionale şi este adaptată şi pentru segmentele outdoor şi Oops media.
A.V.
Marius Mataragis
George Marinescu
Călin Rechea
Dan Nicolaie
![]() | 4.9768 |
![]() | 4.5625 |
![]() | 5.1610 |
![]() | 5.9082 |
![]() | 439.0006 |
convertor valutar
»=Piaţa de Capital /A.I. - 7 martie
Piaţa de Capital /A.V. - 6 martie
Piaţa de Capital /A.V. - 5 martie
by Vladimir Pasti